רעיונות לארוחת בוקר מזינה

אנו פוגשים את ארוחת הבוקר בעיקר בסופי שבוע, בחופשות, חופשים, תקופת חגים וכדומה. אין דרך יותר כפית לפתוח את היום מאשר עם ארוחת בוקר טובה "המזריקה" אנרגיות חיוביות לגופנו. אוהבים ארוחות בוקר? רוצים להפתיע את בן או בת הזוג עם ארוחת בוקר בלתי נשכחת? בכתבה זו תקבלו מספר רעיונות לארוחות בוקר משגעות.

כמה פעמים שמעתם את המשפט "ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום". בפועל אם נוציא לרגע את כל נושא הערכים התזונתיים, לארוחת בוקר יש פוטנציאל גבוה מאד להיות ארוחת בוקר סופר מפנקת. אז אילו ארוחות בוקר ניתן לעשות? קבלו מספר רעיונות לארוחת בוקר שלא תשכחו:

  1. ארוחת פנקייקים – מי לא אוהב פנקייק? הקינוח האולטימטיבי. בלילה מתוקה המתאימה בצורה מושלמת למגוון עצום של ממרחים ומתבלים. ארוחת בוקר מלאה בערימה של פנקייקים עם סירופ שוקולד, סירופ מייפל או קצפת עם תותים. מומלץ לצד הפנקייקים להוסיף מאכל קר על מנת שיצנן מעט את הפה כגון ממרח פסיפלורה, גבינה לבנה, תותים ועוד.
  2. ארוחת שקשוקה – השקשוקה היא כבר ממזמן מאכל לאומי של ישראל. השקשוקה מתאימה כמעט בכל שעות היום, ניתן לאוכל אותה בבוקר, בצהריים ובערב. על מנת לעשות את השקשוקה טעימה עוד יותר מהרגיל נסו להוסיף אחד המרכיבים הבאים:
  • קינמון – את הקינמון יש להוסיף בשלב האמצעי של הבישול ולערבב מעט לאחר ההוספה. הקינמון יוסיף טעם מתקתק ויתן טוויסט לטעם של העגבניות.
  • כמון – את הכמון מומלץ להוסיף בסוף הבישול ולפזר אותו מעל כל השקשוקה והביצים באופן שווה בשווה. הכמון יתן טעם אחר למנה ויוסיף ארומה ייחודית.
  • תרד – שמעתם על שקשוקת תרד? חובה לנסות. מומלץ לגרוס היטב את התרד ולבשל אותה יחד עם השקשוקה ובסוף הבישול להוסיף גבינת עיזים – יאמי!
  1. בורקס ממולא – אחד המאכלים הכי טעימים (וגם הכי משמינים) הוא הבורקס. כאשר מדברים על רעיונות לארוחת בוקר הבורקס נחשב למלך. ניתן לעשות עם הבורקס כמעט הכל אבל בורקס ממולא עולה על כולם. ניתן למלא את הבורקס בגבינות, ביצים, עגבניות, פסטו ועוד שלל אפשרויות.

4. סלט מגוון – יש הטוענים כי סלט זה לא ארוחה, בפועל סלט יכול להיות ארוחה מלאה עם ערכים תזונתיים ושלל אפשרויות. על מנת שהסלט יהיה ארוחת בוקר מושלמת נסו להכין אותו עם מגוון גדול של מרכיבים ותוספות. ניתן להוסיף לסלט את המרכיבים הרגילים כגון עגבניה, מלפפון, חסה, בצל וגזר. על מרכיבים אלו ניתן להוסיף את התוספות כגון ביצה, גבינה מלוחה, אבוקדו, אנטי-פסטי ועוד.

לסיכום

כאשר מדובר על ארוחת בוקר מספר הרעיונות כמעט בלתי מוגבל, יש אין ספור אפשרויות כאשר חלקן מוכרות יותר וחלקן מוכרות פחות. רעיונות לארוחת בוקר יכולים לעשות שינוי משמעותי בתזונה היומית שלנו מאחר והם נותנים חידושים וטעמים חדשים שהחיך לא מכיר. בתיאבון

פורסם בקטגוריה תזונה ודיאטה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.